Direktlänk till inlägg 9 maj 2007

The Bohemian Trip

Av Writers Edge - 9 maj 2007 09:41


Tre dagar
Två nätter
Ljusa timmar
Mörkt vin
Len hud
Glänsande ögon
Personlighet av nektar


Tre dagar
Två nätter
Promenad
Uppskissande av kreativa planer
Myspys
Hålla om
Läppar som bomull

Tre nätter
Fyra dagar
Att komma om ett litet tag
Underbarhet
Nektar
Att tycka om

Längta till

 
 
M

M

9 maj 2007 16:09

Förälskad? :) Ha en underbar dag...kväll...

Kram, M

http://marydel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Writers Edge - 27 augusti 2007 13:24

Flyter bort.Krålar sig bort från himlen.Det blir blått, och ljust.För i detta nu seglar de bort, molnen, med annan destination. Det är vackert nu, och jag känner ingen oro alls. Jag skulle kunna sitta här hela livet endast för att suga in ljuvligt ak...

Av Writers Edge - 15 juli 2007 18:48

  Writers Edge har numera bytt namn till Everett Parker.   Everett Parker lirar live i P4 på tisdag den 17 juli klockan 09:30 lyssna här då: http://www.sr.se/sjuharad   Han spelar även live på Sjuhäradsfestivalen den 28 juli. Info: www.sjuharadsfe...

Av Writers Edge - 23 maj 2007 15:41

Det är vad som upptar allting nu. Det är därför jag inte skrivit så mycket här tyvärr. Men allt är suveränt. Spelningarna rullar in, en skiva ska spelas in i sommar och jag är fullständigt tokkär i en flicka från Västerås.   Kolla gärna in musiken p...

Av Writers Edge - 14 maj 2007 15:54

Insangel16.30 - 17.00 Om: Klassisk metal med influenser av allt det goda.   Writers Edge 17.30 - 18.00 Om: Monotona texthistorier slungas stillsamt ut i en ljudlig självbiografi.   Ginger Trees18.30 - 19.00 Om: 60/70-tals influerad bluesrock med myck...

Av Writers Edge - 14 maj 2007 08:50

Den där blicken sänkte min gard. När han såg på mig när jag korsade skolgården. Plötsligt ramlade mina ögonlock ner, min panna rynkade sig i ett försök att hålla mitt huvud alert. Överöst av ord om att min existens var överflödig och menlös. Jag förl...

Ovido - Quiz & Flashcards