Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Writers Edge - 8 mars 2007 19:14

Den 12 januari ställde sig tre duktigt jävla härliga band sin på en scen - men i huvudsak innan spelningen kom detta till. Hoppas det smakar.Rakt in i hjärtat 12 jan

Av Writers Edge - 8 mars 2007 13:28

Det är inte bara en låttitel med Göteborgshjältarna Jävlar Anamma utan även ämnet för dagen. Den flyter väldigt segt fram trots en del att sysselsätta sig med. Tiden verkar inte rulla på som jag vill. Men & andra sidan är det ju inte särkilt långt kvar. Jobbar till fyra, sen hem och fixa det sista med skivorna innan jag tar buss/tåg till Göteborg för att avnjuta grym musik i form av Elise Ria Borderline och träffa folk för att marknadsföra mitt eget projekt. Writers Edge är i fas 3.

Av Writers Edge - 8 mars 2007 08:55

Hinner inte plottra ner så många bokstäver just nu. Har deadline på en affisch strax - som jag inte har börjat med - och om en timme ska jag filma ett projekt i konstmuseet här på jobbet. Stressig start men det funkar eftersom det är schyssta uppgifter. Dagens låt: Cowboy Coffee - The Mighty Mighty Bosstones

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards